3 Haziran 2010 Perşembe

Kısa bir ara sonrası dönüş


Bakmayın kısa ara dediğime, 15 Ocak'tan bu yana 4.5 ay geçmiş. Neden bu kadar ara verdim, sanırım işlerin yoğunluğundan. Işlerim hafifledi mi? Hayır. Ama düşündüm ki bu kadar emek boşa gitmemeli, bu sayfa kapanmamalı. Neyse başlayalım bakalım yazılara..