
Sanırım ve korkarım yeni nesil olarak çok sabırsızız. Iletişim hızı ve teknolojinin hayatımızdaki etkisi arttıkça biz de sabırsızlaşıyoruz. Eskiden bırakın uluslararası telefon açmayı, şehirlerarası bir arama yapmak için dakikalarca hattın santral üzerinden karşı tarafa bağlanmasını bekleyen önceki nesil, şimdiki neslin yaptıklarını gördükçe şaşırıyor, anlam veremiyor. Mail server'ı arıza yapar, mail alamayız, 2. dakikada isyan başlar. Bilgisayar çöker, anakart yanar, o akşam kişi için hayat durur, sabredilemez, internet cafeye gidilir. Cep telefonu çekmez, operatöre düz gidilir, isyan başlar. Kabul ediyorum ki internet ve her türlü telekomünikasyon sistemi, gerçekten hayatımızı kolaylaştırıyor, her şeyi hızlandırıyor. Ama, aması var. Hız arttıkça hem sosyal hayatımızda, hem de iş hayatımızda zamana karşı yarış daha çekişmeli hale geliyor. Bu da stres anlamına geliyor. Kıssadan hisse : Gittikçe boka batıyoruz, allah yardımcımız olsun.. Amin..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder