9 Ocak 2010 Cumartesi

Çocukluğa dair saçma sanrılar..


Çocukken siz de gerizekalı mıydınız? Ya da çocukken yanlış sanılan bazı şeyler, gerizekalılık belirtisi midir? Aile çapında futbolla seyirci bazında oldukça ilgili olduğumuz için hep maç seyrederek büyüdüm. Tabii ki bu durum, çocukluğumla birleşince saçma düşünceler de hep aklımın bir köşesinde yer aldı. Mesela takım kaptanlarının aynı zamanda gemi kaptanı olup boğazda gemi kullandıklarını düşünürdüm. Veya sakat olan futbolcular için klişe bir ibare olan "maça iğneyle çıkacak" cümlesini duyunca, futbolcunun kalçasına maç öncesi iğnenin vurulup iğnenin üzerinin bantlanıp futbolcuyla birlikte sahaya gönderileceğini tahmin ediyordum. Be salak! Adam yere düşünce o iğne nerelere saplanacak hiç mi düşünmedin? Vardır eminim sizde de böyle saftiriklikler. Yalnız değilimdir eminim bu dünyada..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder