1 Ocak 2010 Cuma

Yeni yıl - 2010


Öncelikle tabii ki tüm canlılar aleminin 2010 yılının hayırlara vesile olmasını can-ı gönülden dileyerek kısa bir girizgah yapalım, adettendir. Bir gecede her şeyin değişeceği düşünülür. Bir saniye önce geçen yıla dair tüm kötü anlar geride kalırken bir saniye sonra yeni yıla dair her türlü pozitif düşüncelerle doludur insanoğlu. Sanırım bu sene, yılbaşında, bu duygu yoğunlaşması her zamankinden daha çok yaşandı zihinlerde. Kriz zaten vurdu tüm bünyeleri cüzdan hizasından. Üstüne bir de sağlık sorunu, ölüm, aşk hayatı istikrarsızlığı gibi mevzular yaşayanlar için daha da büyük bir kabus çöktü. 31 Aralık'ta kimi görsem sövüyordu 2009'a, aynı zamanda yağ çekiyordu 2010'a. Umarım çekilen yağlar kabul görür 2010 nezdinde. Herkes mutlu olsun, herkes huzurlu olsun, herkes sağlıklı olsun, gerisi gerçekten detay. Hakkımızda hayırlısı bakalım. Hoşgeldin ya 2010..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder