
Yayıncı kuruluşların maç öncesi sıklıkta ekrana getirdiği bir görüntüdür, "Süper Lig, Lig TV'de izlenir", "Milli Maç ATV'de izlenir", "Tenis Kanal 7'de izlenir", "Rugby Mesaj TV'de izlenir" gibi seyircilerin kameralara tuttuğu yazılar. Örnekleri çoğaltılabilir. Kanal çalışanlarının seyircilerin eline tutuşturduğu bir karton parçası olduğuna inanmışımdır hep. Fotoğrafta da başka bir örnek var, "Futbol D Smart'ta izlenir" diye. Bir tezatlık yok mu? Futbol'un D Smart'ta izlenmesi gerektiğini belirtiyorsun, sen stattasın. Sormazlar mı sana madem D Smart'ta seyretmek o kadar güzel, ne işin var orda diye? Tutmayın kardeşim, rezil etmeyin kendinizi.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder